۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه اول سال 92 بیش از 87 درصد سرقت های به وقوع پیوسته استان را کشف کرده ایم.
کشف 87 درصد از سرقت های چهارمحال و بختیاری در نیمه اول امسال/ برگزاری 250 برنامه در هفته ناجا
سردار اسرافیل جعفری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: 250 برنامه محوری در هفته ناجا برگزار می شود.
جعفری افزود: اجرای مسابقه بزرگ انضباطی، حضور دانش آموزان مدارس و مهدهای استان در شهرک ترافیک، معرفی توانمندی ها و اقتدار پلیس در رژه شهری، برگزاری نشست های علمی با کارشناسان، مدیران و فرماندهان، همایش اصناف و ناجا، تجلیل از نمونه های ترافیکی استان، افتتاح کلانتری در هفشجان، ویزیت رایگان مردم در یک روز از هفته ناجا،دیدار با خانواده شهداء، بیماران بیمارستان و ائمه جماعات استان، کوهپیمایی وقرائت  زیارت عاشورا و تجدید پیمان با شهدا و برگزاری نمایشگاه دائمی 110 از مهمترین برنامه های هفته نیروی انتظامی است.
وی شعار امسال نیروی انتظامی را "اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون مداری و روزآمدی" عنوان کرد و ادامه داد: اعتماد بین مردم و پلیس زمانی ایجاد می شود که توانمندی و کارآمدی ناجا به مردم اثبات شود.
فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: تا به حال 102 درصد از جرایم خشن استان کشف شده است و این در حالی است که کشفیات کلاه برداری نسبت به سال قبل بیش از 80 درصد افزایش یافته است.
اسرافیل جعفری اظهار داشت:در بحث راهنمایی و رانندگی تصادفات استان در شهرها،  16 درصد کاهش یافته اما در برون شهری این رقم به کاهش 7 درصدی می رسد.
وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از 5 استان امن کشور است گفت: این امنیت مرهون ارتباط خوب مردم، مسولین و بویژه رسانه ها با نیروی انتظامی بوده است.
جعفری نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ خوب زیستن و رعایت مقرارت، منحصر به فرد عنوان داشت و گفت: یکی از ظرفیت های مهم ناجا دارابودن ارتباط با رسانه هاست که از طریق تشریک مساعی، تمامی آموزش ها و اطلاعیه های پلیسی را به گوش مردم می رسانند.
وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تجلیل از کارکنان خدوم و خانواده های صبور و زحمتکش آنان  دانست و گفت: اگر تلاش این کارکنان ایثارگر نبود، جمهوری اسلامی در این مقطع به امنیتی پایدار و همیشگی دست نمی یافت. انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۷:۴۳

1 Jan 2020